fredag 1 januari 2016

Gott Nytt År

Hej alla söta!

Hoppas ni har det mysigt. Klockan är 23:30 här i södra Kalifornien. Sverige är 9 timmar före, så ni är redan 8,5 timmar in i det nya året. Om 30 minuter är jag halvvägs in i min vistelse här.

Har ni några nyårslöften?

Förra året hade jag 5 löften. Jag klarade 3 av dem. Jag reste, opererade bort löshuden och prövade standup-komedi.
Jag tänker att jag 2016 äntligen skall klara ut Last Story till Wii och skaffa minst en ny tatuering. Inga stora planer med andra ord.

Jag saknar er, men nu är det bara 3,5 veckor kvar. Jag har redan massor av roliga filmklipp.

Gott nytt år!
Puss på er!
/Stellan (iPhone)

2 kommentarer:

  1. "God fortsättning" får jag väl säga så här en vecka in på det nya året.
    Jag avlägger aldrig nyårslöften då jag vet att jag aldrig skulle hålla dem ändå.

    Spännande med ny tatuering! Är motivet något du vill dela med dig av eller är det hemligt tills vidare? ;)

    Puss o kram, Stellanponken <3

    SvaraRadera
  2. Hej Stellis!
    Hoppas du har det fint i Kalifornien. Jag kan dock inte låta bli och vara lite självisk och säga att jag längtar tills du kommer hem så att man får se dig på youtube snart igen. Hehe. Känner att det skulle vara så mysigt.
    Jag har inte några nyårslöften direkt men jag har en del mål som jag hoppas kunna nå under året. Det största av dem är att må lite bättre psykiskt än vad jag har gjort nu det senaste året. Kanske är lite svårt att styra men jag ska i alla fall försöka att göra mitt bästa med det. Om du (eller dina tittare) har något tips så får ni gärna dela med er. Det känns lite som att man börjat bli desperat lixom för att inte jämt vara den där tråkiga och deppiga kompisen. Vill ju kunna vara glad och rolig med vännerna.
    Ja ja, hoppas du har det bra och det ska bli spännande och höra vad du har gjort när du kommer hem.
    Massor massor kramar! <3 <3 <3

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!