tisdag 2 december 2014

Avsnitt 98: FAVORITMUSIKEN JAA!

4 kommentarer:

  1. Lyssnar mest på 90tals musik och just nu älskar jag julmusik... Vad önskar du dej i julklapp förresten? Hur brukar du fira julen??

    SvaraRadera
  2. Hej finaste Stellan!
    Jag heter Aliz, och jag har 3 frågor till finaste lilla dig!
    1. Vad har du för klädstil?
    2. Skulle du kunna ge mig (Zila01) på youtube, en "shoutout"? Skulle göra min dag isåfall!
    3. Hur mycket från 1-10 gillar du dina följare?
    Tack ifall jag kom med! Du är bäst som altid. Älskar dig och dina videos, du gör en så glad! Puss /Aliz <3

    SvaraRadera
  3. Hej Stellan! Det är Aliz hör igen. Jag ville bara skicka iväg en kommentar utan frågor, och jag ville helt enkelt säga hur mycket vi älskar dig. Du är inte en sådan person som man hittar överallt, du är unik Stellan! Och det är därför vi älskar dig så mycket. Jag kommer alltid finnas här i vått och torrt! Jag älskar dig för precis den du är, och du ska vara stolt för den du är! Ta hand om dig nu Stellan:) puss och kram /Aliz <3

    SvaraRadera
  4. Hej stellan,

    Undrar, är det svårt att äta soppa eller liknande med tanke på hålet du har under munnen? Rinner inte soppan ut när du äter den?

    Med vänlig hälsning,
    Anonym

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!