lördag 8 februari 2014

Avsnitt 57: SANNING eller KONSEKVENS, del 1

13 kommentarer:

  1. Värm té-vatten, lägg i en té-påse (helst något med fruktsmak), låt den ligga i en timme, värm sedan koppen i mikron och drick en klunk. :) Ingen mjölk, inget socker/sötningsmedel. Jag testar det gärna :)

    SvaraRadera
  2. Tack för svaret på min kommentar :)<3 blev så himla glad.
    Gillade denna videon. Du får göra fler såna videoinlägg.
    Hoppas du har det toppen bra :) jag hade väldigt tråkigt häromdagen o gjorde ett armbans till dig. Vill du ha det?

    SvaraRadera
  3. Hej finaste och sötaste Stellan!
    Jag blev överlycklig när du läste min kommentar! ^^ <3
    Imorgon alltså söndag den 9 feb kommer jag att hämta min nya lilla kanin som jag har döpt till....STELLAN!
    Han är svart och vit mega söt, precis som du!
    Puss och kram min söta Stellan.
    Från lilla mig! ^^

    SvaraRadera
  4. Sanning: Vad är det pinsammaste du varit med om?
    Konsekvens: Donera blod
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh..Där försatte jag min hjärna i paus ett tag.. Stryk den konsekvensen. Jag får inte donera blod på grund av min MS.. Vi kör på: Skänk något du inte behöver till välgörenhet :)

      Radera
    2. Det finns en idiotisk regel att man som homosexuell kille inte får lämna blod :(

      Radera
    3. http://www.dagensmedicin.se/nyheter/nu-far-homosexuella-ge-blod/

      Radera
  5. Sanning: Hur lång är du?
    Konsekvens: Twerka!

    Skitdålig på att komma på sånt, men det får duga haha.
    Så glad att du gillade armbandet, rodnar nästan när du säger så fint ^^

    PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3<3<3<3

    SvaraRadera
  6. hej stellan! är jättelänge sen nu jag kommenterade, men jag följer med dig ändå :) är också dålig på det här med sanning och konsekvens... men hmm.... sanning: hur var det när du blev av med oskulden?
    konsekvens: ha storstädning hemma i helgen
    och jag vill också säga att jag tycker att din sminkning var jättefin, så tycker dina ögon var jättevackra och hela du! :)
    kramar från amanda

    SvaraRadera
  7. Hej Stellan! Det är min första kommentar. Men din sminkning är grym. Kan du kanske inte filma när du sminkar dig? Pusssss //Hanna <33

    SvaraRadera
  8. Hej jag tänkte först säga att du är jätte söt och att du gör mina dagar♡♡
    sanning: har du en pojkvän för tillfället?
    ps min första kommentar puss♡

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!