tisdag 7 januari 2014

Avsnitt 51: PIERCINGAR OCH SÅNT

4 kommentarer:

  1. Heeeeej söt-Stellan <3 <3
    Du är så härlig fin och mysig :)
    Kan du visa din lägenhet igen nu när du har bott ett tag. Du gjorde ju en när du nyss flyttat in så du kanske kan göra en till fast nu när du bott ett tag?
    Puss på Stellan-söt <3

    SvaraRadera
  2. Haha, alla i gänget är som dom är ;)
    Så klarar dom av mig så klarar dom av dig med :)

    Tack för svaret med piercingarna, vill liksom ha fleeeeeeeeer, men vet inte vad eller vart.
    Gillar när du läser kommentarerna förresten.
    GOD FORTSÄTTNING och PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSS på sötis!

    SvaraRadera
  3. Jag hade en trevlig nyår trots att jag och sambon låg hemma sjuka. Spenderade hela kvällen i sängen och kollade på film och det var väldigt mysigt :)

    SvaraRadera
  4. Hej jag har en fråga.. Varje dag tänker jag: Fuck love... Hate feeling... Make wear not love... Love six! Jag har bestämt mig för att ingen ska få komma nära mig efter att jag blivit sårad. Sårad folk vill ligga sen drar dom bara! Då bestämde jag mig för att inte ha några förhållanden osv! Men hur ska jag göra! Jag vill bli älskad som alla andra! Puss gör gärna ett video svar! Älskar dig sötis!

    SvaraRadera

Skriv skriv skriv!